Hur man slösar.

Vilken perfekt start på veckan det blev.
Älskade Papi♥ väckte mig imorse för att hämta nycklarna. Han kom till och med upp och fikade en snabbis.
Min älskade favorit pappa hade även en present med sig. Precis som att han skulle ha vetat hur mycket jag älskar parfymer och dessutom vilken jag har gått och suktat efter.. Mindreader!


Tog en dusch och begav mig till kontoret för lite lill sis and big sis talk.
Jag tänkte att eftersom jag redan va nere på stan, så kunde jag shoppa lite. Jag vet exakt hur man slösar. Min lön kom den 18:e denna månad, men inte är det många slantar kvar heller! Men som sagt, jag är drottning på att slösa. Lägger ett öga på det som tilltar mig och övertalar mig om att jag behöver det.


Tröjor, byxor och en väska. Det behöver jag väl?



 

En shoppingrunda blev till fika, till mat och en tre timmars shopping på Maxi! Dock va inte jag skyldig till det ;)
Imorgon är det jobb som gäller, så ska ta mig en dusch och sen krypa ner i sängen med en skål melonklyftor och kolla på några avsnitt Tre Kronor. Vi ÄLSKAR Tre Kronor här hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0