Lillbäsen.

Har för ett tag sen vinkat av älskade lillebror som flyr Sverige och bosätter sig i Thailand. Och hur mycket vi än har bråkat och slagits genom tiderna så kommer saknaden bli enorm.
Det är den redan och det va 3 timmar sen vi vinka av honom, jag&mamma! ♥
Hoppas han sköter sig nu och kommer hem välbehållen när han får för sig att komma "hem" och hälsa på.

Mindre rolig start på veckan!



Lillbäsen♥

Vart iaf ett trevligt avslut på förra veckan! Lördagen bjöd på galej och alldeles för mycket alkohol.
Fick trevligt och mysigt sällskap av "Hans", dock somna han rätt fort och snarka högre än vad tåget låter.
Jag lyckades iaf somna för att på Söndagen vakna upp med en redig huvudvärk. Det är ju självförvållat så jag har mig själv att skylla dock! Söndagen va lika mysig den, och nu är det en ny vecka, en ny Måndag.. En inte allt för rolig Måndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0