Lycklig.

Vilka dagar det har varit. Underbara!
Sol, värme och kärlek.
Känner ni så också?

Känner mig bara allmänt lycklig. Jag har allt jag behöver. Mina vänner och familj. Och just dessa soliga dagar med chinos och skinnjacka på, så får jag så otroligt mycket energi, och ångest för varje sekund inomhus. Vill ut och om så blir, bara gå runt. Snart är det vår på riktigt och med våren vet man att det inte alls är långt kvar till sommarn.

Tror jag hoppar utlandsresa i år och satsar helt på Gotland. Få se om jag får till en mysig helg med "Ex-maken".
Det är ju en plan att spinna vidare på. Men det vore ju så otroligt kul.

Nu blir det apelsin, melon och soffhäng med en bra bok innan kroppen ger upp helt.
Har inte allt för mycket energi kvar.


Lycklig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0