Mördar pass.

Efter lite kalasande på Busborgen åkte jag hem, betalade räkningar och vidare till gymmet. Blev ett riktigt mördarpass för mina ben. Känner redan nu en föraning till träningsvärk fast jag va duktig och stretcha ett bra tag efter.

Eftersom det är bra att äta något dom 20-30 minutrarna efter en träning så köpte jag mig två st NatureNut´s att snaska på. Riktigt goda, men självklart skulle jag få en allergisk reaktion. Skit kul. Hela munnen och halsen gjorde ont och läppar + kinder svullna upp. Inte okej. Inte okej alls eftersom att den va så god.
Kan hända att det va paranötter i dom, nötterna jag inte tål. Andra nötter går rätt så okej som tur är.

Nu ska jag ta mig en varm och skön dusch och sen luta mig tillbaka i sängen med lite vindruvor och film.
Ett fint avslutt på denna veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0