Redhead.



Färhar håret och tar ett glas rött till.
Håret blir rött som vanligt. Inte klokt hur fort utväxten kommer, men på längden märks inget.
Är iaf nyklippt och håret känns bra mycket fräshare nu än tidigare. Köpte en spray idag också, från Got2Be,
luktar super kalas.

Annars har det inte hänt mycket denna lediga dag. Va och handlade, jag och Wictor. Åt en senare middag på Paganini och firade oss själva. Att vi kan handla tillsammans utan att börja tjaffsa. Annars tycker jag att handla, det är kvinnogöra.
Köpte iaf med mat åt mamma och tog en kaffe där. Tror hon känner sig lite ensam nu när lillebror har flyttat och inte ens bor kvar i Sverige!

Snart ska färgen tvättas ur, och efter det ska jag krypa ner i sängen, med ett till glas vin och bara ta det lugnt. Somna i god tid. Vilket vore på tiden.. Sena nätter och tidiga mornar är ingen större hit..

Imorgon är det jobb och fika med pappa som gäller. Hämta nycklarna och höra alla viktiga detaljer om katten som gäller. Som jag hört såå många gånger förr.. Men han är go min pappa och bryr sig om sin lille "son" Zorba.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0