Vilodag.

Idag har jag verklien tagit det lugnt.
Morgonen började 06.30 med dunder huvudvärk på min lediga dag. Inte det bästa och skönaste att vakna upp till.
Men en Diklofenack senare känndes det lite bättre.

Dagen bjöd iaf på en promenix till Konsum, för lite semla köp sen vidare till min vän Madde på fika.
Och ska jag va helt ärlig gick jag hem och sov efter.
Dagen har också bjudit på en fin kvällsmiddag, Kycklinggryta med ris och morot/gurkstavar. Riktigt fint för magen, och kvällen där avslutades med en kaffe.

Nu har jag myst ner mig i soffan med min nya grej, kiwi och melon. Även om jag är allergisk mot kiwi så snarkar jag i mig det som att varje kiwi vore den sista. Så gott och samtidigt tar det bort allt sötsug.


Imorgon är det dags för möte och efter det lite gym.
Packa väskan och krypa ner i sängen igen.
Att ha migrän förstör en hel dag för mig. Även om värken är över, är jag trött, mega trött resten av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0