Argsinta katter och keso.

Vilken promenad det blev idag. Ut till badelunda, gosa med en katt som va trevlig i början, men tji fick jag. Åkte på en rejäl smäll. Medans vännen tog in hästarna, som jag aldrig för mitt liv skulle gå nära gömde jag mig. Hör ni? Är så rädd för hästar att jag gömmer mig. Promenera till Konsum, som jag nu mer aldrig kommer handla på förutom när det gäller godis eller något viktigt. Min feta/oliv keso hade så klart gått ut. Vad trodde jag lixom? Sen va jag äntligen hemma för en fin&go kycklingsallad. Nu är det snart dags att slänga huvudet på kudden och hoppas på att jag kan somna. Om bara för några timmar. Jag har promenerat, lekt med barn, lekt med argsint katt, dagdrömt i massor och ätit mat. En rätt fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0