Mina gullungar.

Hej vänner! Vilken seg dag.. Vaknat flera gånger om sen jag gick och la mig, och när jag väl går upp så
-guess what??
Jo, kära Lindblom har huvudvärk.. igen! Funderar starkt på att göra en ny utredning då dom inte ska få skylla på någon kronisk huvudvärk. En bettskena kanske skulle funka? Gnisslar jag tänderna när jag sover?
Något måste göras iaf. Känns så tråkigt att ställa in planer just för den saken.

Idag skulle jag ha ena gullungen. Vi skulle leka, busa och skratta i massor. Mosters bästa tjej♥
Får styra upp en playday med båda mina hjärtan snart. Nu saknar jag dom otroligt mycket.
Inte träffat någon av dom sen julafton, så det har gått bra många dagar emellan!

Någon mer jag inte träffat eller prata med sen julafton är pappa! Igår pratade jag med han. Så nästa helg åker vi till Tyskland, lite snabbt sådär bara. Det ska bli mysigt att spendera lite timmar med min älskade pappa!


Nu ska jag intaga lite kaffe och starta denna dag, på riktigt.
Utan huvudvärk! 


 


♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0