The last day.

Det är veckans sista dag och jag ska njuta av en kopp thé, mysefilt och ensamheten innan jag kryper till kojs.
Denna vecka har det vart så mycket folk runtomkring, nya platser och väldigt många nya intryck.
I hjärnan är det kaos, så en ensamkväll är något jag ser fram emot.

Min kära vän Tess gick nyss och inna hon kom va mamma över på kaffe! Vi har snackat om inredning. Så nu har jag några planer så jag kan bli klar här nån gång. Jag har bott i denna lägenhet i sex år nu och aldrig blivit klar med hur jag vill ha det. Men alldeles snart kan jag sätta pricken över i:et på detta lilla krypin.
Ett litet krypin är just va min lägenhet är. En liten etta på 40kvm.


Sov så gott alla och hoppas på en bra kommande vecka♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0