Vitt, vitt&vitt.

Vid det här läget borde jag ha lärt mig både det ena&det andra, men ikke. Absolut inte. Jag fortsätter i vanlig ordning och tror att jag är värsta målaren i stan. Jo hej du!! Va trodde jag? Nu är iaf köket vitt igen och jag har förstört en del "små-väggar". Tur är att dom sitter brevid varandra så jag kan slänga upp en tapet. En snygg vit med nå litet mönster i. Bra dolda mönster då! Inget i färg, det kommer på luckorna sen. Dock vet jag inte vilken, det får jag nog lugna mig med. Detta stackars kök har haft en hel del färger nu. Har inga bilder på alla färger jag haft, men när jag flyttade in va det gult och blått, väldigt fult. Målade om i en rätt så stark grön ton, vilket vart skit fult, men i mitt huvud såg det perfekt ut. Tillslut fick köket bli beiget (stavning?). Där är det inte slut.. Målade vitt och allt vart jätte bra tills jag hittade en fond-tapet med svart bakgrund. Då skulle självklart resten av väggarna bli svarta. Hur tänkte jag där? Och nu ska det bli vitt. Vitt, vitt&vitt. Sen får det fan vara så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0