Wake up Honey.

Vaknade av att telefonen ringde imorse. Det va Wictor som promt ville komma hit på kaffe och ligga bakis. Och jag blev helt plötsligt sympatibakis med han. Men kaffe blev det. Och bandy. Tråkigt nog vart det oavgjort mellan VSK-Broberg.. Men än har vi inte förlorat någon hemma match, Så jag ska inte vara bitter.

Vi for ut på en uppfriskande promenad, ut på landet. Vi gick mot badelunda och in på kyrkogården. Bara kika läget lite. Trodde det gick fort, men två timmar va vi ute. Hoppa sönder isflak, hälsade på små tottosar och va bara allmänt.. Vi!

Väl tillbaka tog vi bussen in till stan för en frisk och god sallad. Dock blev vi inge långvariga då min huvudvärk slog till rejält. Va bara att åka hem och lägga sig!
Nu mår jag sådär och tänker inte anstränga mig alls idag. Kronisk huvudvärk är för mig, inget att leka med.

 



(Bilderna är tagna med min iPhone)

En Perfekt dag, även med huvudvärk.
Imorrn blir det samma runda igen, men imorrn går vi in i kyrkan på gudstjänst.
Bara för att.


Kommentarer
Postat av: alice

sv; hihi ja jag fastnade för det på något sätt. Läste nämligen en kommentar du skrivit haha :)

2012-01-14 @ 19:34:29
URL: http://vida.blogg.se/
Postat av: alice

sv; hah jo ! Gina tricot har verkligen lyckats!

2012-01-14 @ 21:43:33
URL: http://vida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0