What a night.

Super trött, grinig, rastlös, social, snäll, tråkig och, sa jag trött?
Känner att jag är allt detta, men jag får det inte riktigt att gå ihop. Trött och rastlös?
Det är andra natten som jag inte sover. Skulle hålla mig vaken igår tills kvällen eftersom jag hade vart vaken i över 24h, men något gick fel och jag somnade på dagen. Vaknar upp strax efter 24, super pigg och har vart vaken sen dess. Nu sitter jag här, super trött men får för allt i världen inte gå och lägga mig, då blir det en till sömnlös natt. Och det orkar jag verkligen inte med.


Nu efter jobbet blev det en snabbkaffe hos en vänn innan dagishämtning, och nu sitter jag här och är på väldigt många olika humör. Bäst att jag håller mig inne resten av dagen..

 

Inte så bra start på veckan med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0