Bokat och klart.

Då va man relativt pigg efter sommarens första resa till Tyskland. Va ritkgit trevligt förutm den otroligt ihärdiga huvudvärk jag fick. Får gotta mig i allt jag fick med mig hem så kanske den ger med sig. Inatt vakna jag och ville skrika rätt ut. Tårarna va nära dom med.
 
Försökte mig på lite solning nu idag också, men solen gick i moln och det blåste satan. eftersom vi hacka lite tänder drog vi vidare och fick i oss lite mat. Satt väldigt fint förutom att jag kände mig helt spyfärdig efteråt.
 
Nu ska här vilas. Har så förbannat ont i högra benet. Eller vaden mer exakt. Började på vägen ner till Tyskland, hela benet svullna och jag är riktigt varm på en fläck. Några prata om en propp i benet, men det tror inte jag. Får se om det går över.. Tänker inte åka till Gotland med denna smärta direkt. Betalade biljetterna till färjan idag, så nu känns det mer verkligt. Snart träffar jag släkten min :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0