Destination Gotland.

 
Skriver av mig några rader innan jag sticker iväg på roligheter.
Med detta crapiga måendet jag har, så ska jag försöka ha så kul jag bara kan..
 
Anyway..
 
Destination Gotland kan nog va den bästa internetsidan för mig just nu. Trotts detta mående jublar det lite i hjärtat iaf. Planerna är igång och jag ser fram emot att äntligen få komma "hem" till Gotland. "Hem" för mig är ju just på Gotland. Där är jag som gladast och det spritter av lycka i själen varenda minut. Det är mitt hem just för att jag trivs så bra där. Jag är varken gotlänning eller folkbokförd på ön, men ett hem är där hjärtat finns.
 
Så nu ska jag bara prata lite med min käre moster om hon känner för att ha lite gäster i början på Augusti, sen är det bara att boka. Ska bli skönt med en tjejvecka på ön och kanske träffa bekanta man inte sett sen sommarn -09
Det kan bli bra det här ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0