Otursmåndag.

Vilke dag det vart igår. Skulle kunna spy på den.. Bokstavligt.
Dagen började med att jag slog i samma tå tre gånger på morgonen. Med bultade tå tog jag mig ut för att sola lite och vad händer där? Getingstick under foten. Samma fot som min blåslagna tå sitter på.
Jajja inte mycket att göra åt det..
 
vart upphämtad och åkte ut till Sundängen med Daniel för lite golf. Även om jag förlora rätt fint tyckte jag det gick bra ändå. Sen vart det lite fiske och efter det hände det värsta. Såg hela mitt liv passera.
Jag och Daniel hade köpt med oss lite mat att äts ute på sjön. Och när jag ska kliva i båten så hör man bara ett plums.
 
Trodde inte på Daniel när han sa att det va min mobil som åkte i sjön. Även om jag kände i mina tomma fickor.
Vi försökte på alla möjliga sätt med att få upp den, utan resultat. Jag hoppade till och med ner i vattnet, med blålera-botten och tusen näckrosblad. Väl tillbaka på land igen trampar jag på en planka med en spik i. Som tur va rispade spiken lite på tån bara, men när jag lyfte på foten satt både plankan och spiken kvar, så den gick långt in i skon.
 
Idag har jag iaf hämtat ut en ny telefon och fått ett nytt abonemang. Som tur va använder jag mig av iCloud och kunde få tillbaka alla appar och nr. Bilderna fanns också kvar..
 
Jäkla skit dag alltså. Men idag har jag vägt upp dagen med lite shopping av skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0