Soon.

Nu är det inte långt kvar till Gotlands resan. Jag längtar förbannat mycket..
Innan dess ska jag hinna med att bo hos min far igen som åker på ytterligare en semester, Så det blir jag å katten igen. En av få katter jag tycker om. Är inte så mycket för djur annars. Jag skulle aldrig skada något djur, men jag skulle heller aldrig köpa ett. Djur är smutsiga. Men nog fan är dom söta vissa pälsbollar :)
 
Nu sitter iaf hårfärgen i och efter det ska jag göra mig klar för kvällen, borsta gaddarna och boka in alla resor jag tänkt göra innan sommaren är slut. Blir nog en tripp till Skåne och sen Tyskland igen innan sommaren är slut.
Kommer nog känna mig rätt nöjd med denna sommar när hösten kryper på och jag går i ide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0