Äntligen.

Äntligen är helgen över. Känns som att hela helgen har vart ett stressmoment. Att man ska vara på tusen platser samtidigt. Känns också som att folk bara kräver saker av en, fast det kanske inte alls är så. Men känslan har funnits där och jag har blivit lite smått galen!

Fredagskvällen vart iaf mysig tillslut. Jag och C tog en kvällspromenad och sen kröp vi under täcket och facebooka och kolla videor på UT. Vart riktigt sent så när jag väl somna sov jag hårt och gott.
Va mindre kul att kliva upp på Lördagen, trött och jävlig med andra ord. C fick jag inte ens liv i så han fick sova vidare medans jag gick iväg på min kaffedejt innan dagens "arbete" börja. Fixa i ordning lokalen inför 50års firande. Det serverades så god mat och efterätt att jag hade velat äta mer hur mätt jag än var.
Mot kvällen vart jag på dåligt humör av någon anledning så gick hem rätt tidigt..

Humöret är väl inte det bästa idag heller. Känner mig otillräcklig på något sätt. Och känslan av att något inte stämmer, eller att något negativt kommer att hända är ganska stark.

Men imorgon är det Måndag, och träningen kommer igång igen, så kanske kan få ur mig alla negativa känslor på det sättet, att träna bort dom.

En liten höjdpunkt från gårdagskvällen va blomman jag fick av min kära vän Wictor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0