Bara jag idag.

Hurrey, en start på morgonen som i te startade med huvudvärk. Känns som att jag är den lyckligaste i världen! Fick iaf ett mysigt morgonsamtal från C som lät mer pigg än vad jag kände mig. Han är nog på rätt bra humör idag, eftersom han sticker till Sthlm och Råsunda för att se Sverige-serbien idag.

För mig händer det inte mycket. Känner mig riktigt ledig för första gången på länge idag. Inga rapporter att skriva, inga barn att ta hand om, har bara ni själv. Och idag ska jag ägna all tid åt just mig själv. Sticker i skrivande stund till gymmet för att spendera iaf två timmar där, och efter det lite senare idag tänkte jag sola.


Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-06-05 @ 13:53:23
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0