Doftar kärlek här hemma.

Märks det att jag har börjat tro på kärleken igen? Att jag har gett upp otrogna, upptagna karlar, och träffat C ist som är helt underbar? Jag gillar läget , situationen vi är i och att vi inte går för fort fram, vi skapar fortfarande en grund att bygga vidare på när vi är redo. Vi är och har det precis som vi vill just nu.

Jag vet inte om det beror på all bröllopsyra, men jag känner något extra. Min härliga systerdotter sa även igår att "Kärlek är när man bor i någons hjärta". Hur go och klok får man vara som fyraåring? I vissa lägen är hon bra mycket klokare än mig ;)

Jag är hög på kärlek idag. Kärlek till syskonbarnen, till min syster och blivande man, till C och till familj&vänner. Undrar om jag är lite blödig idag? ;) stortjutarn i kyrkan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0