Kärleken bor i hjärtat.

Det känns bara bättre och bättre för var dag som går. Man lär sig att uppskatta dom stunder man får tillsammans med varandra.

Jag och C va ifrån varandra ett ta och nu har jag fått sova med han två nätter i rad.. Igen! Varje dag och natt som jag får spendera med han känns guld värt. Och igår kändes det lite extra bra på något sätt.. Kan inte riktigt sätta fingret på det riktigt. Och igår va dagen D. Crille träffade min mor och bror för första gången. Inget som va planerat dock. Vi hade vart och handlat, och påvägen hem mötte vi en tutande bil som min kära lillebror satt i. Dom hälsa och jag tyckte hela situationen va jobbig. Inte så att jag skämdes eller att det inte gick bra, utan jag va inte berädd på det riktigt. Ska precis vända mig om och vem kommer då om inte mamma? Ännu jobbigare situation ;) när dom hälsat bad jag mamma gå hem och jag&C traskade vidare.


Nu ska jag försöka sova. Upp tidigt imorrn och styra upp barnen fina inför bröllopet. Johanna är så nöjd över att få vara en riktig prinsessa, en riktig brud som hon sa själv. Hon har även lärt mig lite om kärlek idag medans hon ritade en bild på ni och C som kung och prinsessa. "Kärleken bor i hjärtat, moster" Väldigt fint sagt av en fyraårig. Självklart va täckningarna till C. Jag fick ingen. Jag hade redan så många tydligen ;) Goa unge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0