Svinto Vs. L'oréal.

Hej.. Igen!

Nu har jag gottat mig i olika bloggar så nu är humöret upphöjt ett snäpp. Men min wierdo-känsla finns dock kvar. Den värsta. Suck..

Men men, va inte det jag skulle skriva om nu. Här om dagen lästa jag min kusins blogg. Eller för att vara korrekt, min kusins barns blogg. Anyway.. Jag fick ett litet tips iaf om shampo. Jag har tidigare använt mig av Colour Goddess av TIGI Bed Head och Redken. Men jag har samma tråkiga hår som tidigare, med slitna toppar som mer liknar svinto. Topparna är värst, och jag vägrar klippa mig. En centimeter kan jag gå med på, men inte mer. Nu när jag äntligen fått längden jag är någorlunda nöjd med. Lite längre vill jag allt ha.



Så nu ska jag prova L'oréals Vitamino Colour och se om det blir nån skillnad. Enligt Pernilla ska det lukta ljuvligt också, och jag har väl köpt shampo tidigare just bara för doftens skull. Så det är ett stort plus att att detta shampo jag beställt hem luktar ljuvligt också ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0