My hair is gone.

Jag trodde de skulle kännas bra att spendera pengar på sig själv, men ikke. Frisören gjorde allt annat än att följa mina instruktioner. Jag sa att om hon klipper för kort har jag ingen "pojkvän" kvar. Antagligen ville hon åt C då hon klippte alldeles för kort. Men jag är inte helt missnöjd. Alla slitna toppar är nu borta och håret är mjukare och härligare att ta i än någonsin tidigare. Så ett litet plus finns allt.

Efter frisörbesöket vart det en tur ut till stallet med Madde. Kände att motionen behövdes allt för väl. Imorgon är det en tur till gymmet igen som gäller. Va en aningen för trött imorse så gav inte allt som behövdes. Så.. Nya tag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0