Skit morgon.

BlööBlööBlöö!

Vilken morgon det har varit. Vaknade upp med huvudvärk.. Igen! Börjar bli rätt less på allt med mitt huvud att göra. Nacken, håret, huvudvärken och flimrande ögon! Jag vet att jag har sagt det många gånger, men jag måste nog ta mig tid till att träffa en läkare igen. Men det är så trist. För varje gång man kommer dit så frågar dom det vanliga: "Äter du som du ska?" "Sover du ordentligt, och dricker mycket vätska?"
Och dom får samma svar av mig varje gång. Jaaaaa! Sömnen är det väl lite knas med, men det har ju med huvudvärken att göra. Det är ju inte det enklaste att somna och sova med värk.

Nu har jag iaf styrt upp lite planer för veckan. På Onsdag blir det massor med bus med min kära syster och barn, och på fredag åker jag hem till dom för att styra upp barnen och lugna hennes blivande man inför bröllopet på Lördag. Jag längtar och det ska verkligen bli suoer kul. Min syster ska gifta sig.. Min big´sis :)

Nu, så här på eftermiddagen ska jag försöka starta min dag. vart ingen träning imorse pågrund av värken, men snart blir det ett hårt pass. Ett hårt och härligt pass.
Som är så förbannat välbehövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0