Trippelbesök på Friskis.

Shit.

Jaf har just kommit på vad det är för dag imorgon. Det är Tisdag, och det blir trippelbesök av mig på Friskis.
En morgondejt med PT Magnus, och så jag har lovat två av mina vänner att jag ska gymma med dom. Får se hur jag ska lösa det. Har inte bestämt någon tid med vännerna så vi kanske kan slå ihop det. Träna allihopa lixom.
Dubbla pass har jag gjort förr, men tre?
Nån gång kanske ska va den första..


Förutom denna "Aha-Justja"-tanken så har det rullat på fint idag. Gym, kaffe, frisör, promenix å stallet. För att inte glömma fotbollen nu ikväll, men trevligt sällskap.

Tack livet för en helsjysst vändning. Även om bitterheten i mitt liv är en stark känsla så vinner gladheten, kärleken och allt det roliga med hästlängder. Jag älskar livet, och livet älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0