Tröttast i världen.

Tröttast i världen!
Efter morgonen alla rörelser är jag helt slut. Slut i kropp och slut i hjärna. I skrivande stund skulle jag kunna somna direkt. Men snart är det dags för barnbus med mina älsklingar. Som jag har saknat dom. Underbara ungar!

Och ikväll hoppas jag att jag&C hittar lite tid så vi kan ses ordentligt. Känns som att det är flera veckor sen vi sågs. Men det sägs att denna saknad ska va bra och nyttig, så jag får lita på att det är så..

Igår hann jag med både gym, solning, ansiktsmask och rensa ur hela badrummet. Jösses va skit man samlar på sig. Men nu är det rensat och klart. C pikade mig om att det var lite dammigt hemma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0