Wierdofeeling´s.

Phu.. Vilken dag!
Hat lyckats gjort ganska mycket här hemma även om jag inte haft nån energi till något. Att vika in dom nytvättade kläderna resulterade i en totalrensning i alla garderober + överskåp. Fanns en hel del att slänga och nu är det rent och snyggt. Om-möbleringen gjorde susen och jag är faktiskt helnöjd över min insats.

Mina Wierdo-känslor börjar sakta rinna av mig och det blev genast mycket bättre när C kom efter fotbollsmatchen. Som dom även vann. Stort Grattis till dig och laget :)
Vart lite mys i soffan till BB (där helt fel person vann enlilgt mig) och det behövdes. Att mysa lite menar jag. Det värsta rann av mig, och bara hans närhet gör undervärk. Imorgon hoppas jag på att vakna upp som en helt ny människa. Ska lägga ner lite mer tid på träningen från och med imorgon. Så mycket tid som jag gjort tidigare. Jag började med att spendera tid på gymmet 4 dagar i veckan och hade tänkt utöka med tiden, så länge jag fortfarande tyckte det va kul. Jag tycker fortfarande att det är lika kul, men istället för att trappa upp, har jag trappat ner. Det ska de bli ändring på :)

Nu ska jag gosa ner mig i sängen, kika tv innan dom gröna ger upp, vilket dom nog gör alldeles snart känner jag.
På tok för trött för att vara uppe nu.

Så gó natt och på återskrivande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0