Dröm läget.

Vilken härlig förmiddag det blev.
Igår somnade jag strax efter kl 18 med huvudvärk och tanken om att bara sova någon timma. Men imorse vakna jag kl sex och va super pigg. Å efter lite mys i sängen gjorde jag mig i ordning och så tog vi en sväng ut till Ängsö slott och strosa runt lite. Vi tog oss fram till en liten brygga och hade det lite mysigt. Det är inte klokt va landet kan få en på andra tankar. Vill mer än gärna flytta tillbaka!



Efter en, två timmar åkte vi hem, jag ska snart iväg och luncha lite med mamma. Sen då?
På mina lediga dagar brukar jag oftast sova en hel del innan jag går upp och gör mig i ordning. Men idag känns det som att jag har all tid i världen på mig att göra något, bara det att fantasin sätter stopp.


Dröm läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0