En eftermiddag i Mars.

Trodde jag skulle få problem med things to do idag. Men ikke.
Tog mig en vilopause i mammas soffa framför Så Ska Det Låta. Ett program som jag avgudar, och den där Peter Zettman är ju inte helt fy skam heller.

Jag och älskade mor min tog oss en liten matbit på Max och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli fyra. Då bjuds det på efterlängtat kaffe och tjejsnack!
Senare kommer mitt älskade badkar tillbaka. Som jag längtat. Lite iaf, innerst inne. Det kommer bli super enkelt att raka mina ben nu i fortsättningen. Att raka dom stående med håret från huvudet nerhängande har inte vart det lättaste. Och för att få den där badkänslan, den där plaskande känslan, så satte jag mig över avloppet och vipps så hade jag några cetimeter vatten.

Så badkaret är nog efterlängtat.


En eftermiddag i Mars. En stillsam sådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0