Hårdträning.

Go kväller!

Damn va fint väder det har varit idag. Dock trist när det blåser kallt. Har iaf gått ner med en del vinterjackor ner till källaren. Känner att jag inte behöver ha alla uppe i lägenheten när jag mest använder mig av vårjackor på dagarna. Blev en liten rensning också. Ska försöka få till en egen hylla med träningskläderna. Om jag lyckas!
Det är ju knökfullt i garderoberna så det krävs nog en rensning där med. Och i källaren, och i lägenheten.
Behöver rensa lite här&där.

Men dagar som denna vill jag inte va inne utan spendera på mycket tid ute jag bara kan. Dock har jag svikit mig själv idag. Det blev en dag inomhus hos vänner. Jag som skulle träna!
Packade väskan, ställde den precis framför dörren. Men vad gör jag? Går förbi den och raka vägen hem till en vän på kaffe.

Imorrn blir det hårdträningx3 kan jag tycka. Efter helgens goda saker och fikat idag har jag lite att ta igen om man säger så. Imorgon blir det mage och armar. Benen är fortfarande i gelé tillstånd efter gårdagens träning!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0