Härliga resa.

Äntligen har jag fått sova ut lite. Efter att ha vart vart vaken i 40h med en timmas sömn tar på kroppen.
Men inatt fick jag sova och riktigt skönt var det.
Va lite i valet&kvalet om jag skulle följa med på Tysklands resan denna månad igen eller inte. Men kännde att jag behövde komma iväg lite och så va det mycket annat som lockade :)
Blev en mysig helg helt enkelt. Och nyu har jag bokat upp nästa månad igen, den 27e April. Det är inte ofta det händer, men just nu önskar jag att en månad kan gå liite fortare.

Har precis tagit mig en välbehövlig dusch och snart blir det en promenix i det fina vädret med mysigt sällskap.

Kan en månad går lite fortare tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0