Ricinolja.

Här sitter jag och skriver mitt 3:e inlägg för idag. Vad har hänt?
Ibland har jag helt enkelt lite mer blogglust än andra dagar, hur ointressant det än är det jag skriver.
men iaf, här sitter jag med en blå och svullen högerfot.

Att få in badkaret i källaren va inte det enklaste med en smal dörr. Inte helt solo iaf. Men jag lyckades. Lyckades balansera badkaret på ena foten och lyfta det fram med båda händerna och en fot.
Skam den som ger sig. Eller hur säger man?

Nu är det tänkt att jag ska ta tag i håret också. Utväxten är framme. Vilket betyder att mitt hår växer i en jäkla fart, men inte märks det på längden heller. Tänkte prova med ricinolja som hårinpackning. Oljan stimulerar hårväxten och ger håret mer lyster och glans. Hoppas verkligen att det fungerar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0