Ryssar och sovmorgon.

Perfekt helg, perfekt Måndag.

Go kväll på er! Är nästan nyss hemkommen från gymmet. Och har idag inte bara tränat på gymmet utan också lärt mig tygla min ilska. Har tyglat ilskan mot ett litet ryssluder. Ja ni hörde rätt, Ryssluder. Sorry men hon betedde sig som ett svin. På nedre plan är det max 10min på uppvärmningsmaskinerna och denna lilla dam hade vart där 20 min. Jag sa snällt -"Ursäkta, är du klar snart"? Och då börja kärringen käfta både mot mig och Tess. Samt skvallra till mannen. Hade vi hamnat på ett gym? Eller dagis?

Annars har dagen flytit på fint. Fick lite sovmorgon och på eftermddagen blev det en tur ut på landet. Älskade landet. Blev dock inte långvariga så vi tog oss en tur till Irsta på lite kaffe!

Nu väntar en dusch, sen lite läsning.
Kommer somna helt ovaggad ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0