Trots allt.

Hallåhallåhallå!

Vilken morgon. Även om det inte blev så tidigt igår kväll som jag hade hoppats så vakna jag kl åtta imorse och va piggare än vanligt. Strosa runt här hemma, fundera, tog en kopp kaffe, funderade lite till och så blev det ytterligare en kopp kaffe. Men inte har jag blivit klokare för det.

Ska snart ner på stadens gator och då får jag ventilera mig med bästa vännen!
Ibland är det skönt med vänner som kan tänka åt en. Som känner en så pass bra, som kan säga vad som hellst utan att man tar åt sig på ett negativt sätt. Jag har just en sådan vän, och hon är en klippa ♥

Annars händer det inte mycket alls idag. Kanske fundera lite till?
Träna ska jag iaf göra. Har legat på latsidan ett tag nu. Men Tysklandsresan va ett träningspass i sig faktiskt. Vet inte hur mångla plattor Cider och Öl vi slängde in i bussen. Känndes som en massa hundra. Och i snabbt tempo blir det ett jobbigt pass..

Ska nu göra mig klar och redo för ett möte med bästa vännen och underbara solen.
Känns som att det kan bli en bra dag trotts allt.


Jag och bästa vännen i Turkiet sommarn -11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0