Vackra vyer.

Sitter här, en Onsdagskväll med håret fullt i ricinolja i hopp om att det ska växa lite fortare.
Det återstår att se helt enkelt.



Det har vart en riktigt underbar dag. Jag och en vän tog bilen och körde helt utan mål och vi hamna ute på landet, parkera bilen och gick en bit in i skogen. Tog plats på en sten och hade solen mitt i ansiktet. Framför oss hade vi en stor åker. Och även om det inte va något speciellt i andras ögon va det en vacker vy för mig med riktigt mysigt sällskap.

Är nästan precis hemkommen efter en runda i Björnöspåret, och mina lungor balla ur.
Inte det skönaste att kämpa i kall luft. Nästa gång blir det med öronmuffar med en liten sjal framför munnen!
För motionen, det är något jag ska kämpa med nu.

Shoppade lite här om dagen och kom hem med ett par nya skor. Dom hade kostat femtonnittionio, men jag köpte dom för halva priset. Vilket kap!
Såå mycket roligare att träna i något nytt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0