1000 underbara dagar.

Sköna och mysiga dagar har det varit. Avsluta denna vecka med att ha bränt mig igen, och att sova ensam. Jag får hela sängen för mig själv, men ändå har jag superångest. Vill ju ha C här hemma brevid mig. Allt har gått så fort, men jag trivs som fisken i vattnet.

Dagen har bestått av lite Morgonmys och en tur ut till björnön för att fira mors dag. Fam Silver va med ut och vi hade det riktigt trevligt med grillat till mat och en massa sol. Jag har nu bränt mig igen. Sen vart bjöds det på glass i hamnen och senare lite barngos med mina troll. Fasters älsklingar!! Nu ligger jag här, ensam i min säng och saknar C. Att det ska va så jobbigt att sakna någon. Så pass intensivt det har vart nu så är det bra att vi är ifrån varandra, och får känna på den där jobbiga saknaden. Nu är det snart go natt som gäller. Bjuder på ett par härliga sommarpics!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0