Denna veckans bakslag.

Trött tröttare tröttast.
Det är jag det. Efter nattens migränattack och allt ståhej så är jag helt slut. Fungerar inte som människa. Hoppas innerligt att denna period är slut snart. För så är det. Mina migränanfall kommer i perioder. Har iaf fått kvickna till från tröttast till något lite tröttare ute vid hamnen idag. Sol, mat och kaffe. Och rejält med tjejsnack!
Men duktig som jag var for jag iaf till gymmet imorse. Det va mer för att jag var tvungen, inte för att jag ville eller hade orken till det. Hade jag inte kommit hade PT Magnus slagit ihjäl mig. Iaf vad jag tror.

Just i det läget jag befinner mig nu, så skulle jag bara vilja lägga mig ner och sova någon timma. Men då är det kört ikväll. Får helt enkelt hålla igång med något. En tur i spåret eller här runt hovda eller så..

Imorgon börjar en helt ny vecka. Då tar jag denna veckas bakslag med en klackspark och börjar om.
Hur svårt ska det kunna vara lixom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0