Early morni´n.

Nu då?
Mitt kaffebesök har precis trippat iväg och lämnat mig helt ensam. Vad göra nu?
Har tusen grejer som jag borde ta tag i, men orken finns inte Inte idag. Tidigt imorse gjorde jag mig klar för PT Magnus och det hade vart enklare om han va vrålsnygg.. Men det gick bra. Så pass bra att jag somna så fort jag kom hem. Hann inte mer än att somna så ringde telefon och min kära vän ville ha thé. Kaffe och thé det blev, och en himla massa tjejsnack!

Dubbelpass.
Yees, idag kör jag dubbla pass. Morgon och eftermiddag. Har vart väldigt dålig på träna nu den senaste veckan som vart, att jag har en hel del att ta igen. Inte har jag fört dagbok på vad jag gör och stoppar i mig heller.
Jag vet inte ens vart mitt block är..

Seeeeen, senare ikväll efter fotbollsmatchen kommer min efterlängtade C. Så saknad som han är så kommer jag säkert ha ihjäl han med massa pussar och kramar. Men det får han helt enkelt ta :)
Fick ett mms av C igår också. Nu har vi äntligen blivit föräldrar ;)


Så söta bäbis fågelungar som boat in sig bakom en kruka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0