Gevär, ett nödvändigt ont.

Just nu är jag i behov av antingen ett gevär, en slangbella, en toarulle med ballong på, eller nå annat man kan skjuta fåglar med. Det är ett jäkla tjatter på dom här utanför.. Och medans vi är igång kan vi ta grannen i samma veva!
Sovit Max en timma inatt. Grannen har spelat sån håg musik och jag har dampat loss på väggen, hans dörr och ringt bevakningstjänst, men inget hjälper. Vad gör man? Gubbfan skyllde på att han somna ifrån musiken sist. Men om man ger fan i att börja spela mitt i natten så somnar man inte ifrån den.

Fick iaf ett mysigt samtal, även om herrn inte va allt för pratglad, men det höjde mitt humör en smula.
Så god morgon på er, tisdag idag och ikväll är det DHW som gäller. Om inte den omtalde herrn vill ha med mig på sin fotbollsmatch. Kan ändå bli rätt kul då dom spelar mot dingtuna, där jag har några bekanta! Vi får helt enkelt se vad dagen har att bjuda på. En motionsrunda i spåret med herr C är iaf spikad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0