I can't sleep.

Jag är så trött men kan verkligen inte få någon ro och somna in. Att jag ska upp tidigt imorgon finns i tankarna och gör det ännu svårare för mig att somna!

Kvällens samtal gjorde gott. Men samtidigt tog den fram saknaden.. Sover så mycket bättre med någon, blir mer avslappnad och somnar lättare. Sen att jag sover som en drottning då är bara ett stort plus :) Men vi får ses imorgon och mysa en himla massa. Kan kanske till och med komma till ro med sömnen. Om jag får som jag vill, vill säga!

Det här med sömnlösa nätter är inte min grej längre. Tidigare visste jag hur jag skulle fördriva tiden för att få lite grus kastat i ögonen, men nu när man sover lite bättre, eller gjorde så vet jag inte hur jag ska göra. Eller vad jag ska göra för den delen. Jag blir galen på mig själv! Och att jag ska upp tidigt imorgon för det verkligen inte lättare som sagt.

SUCK!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0