Kvällsmeny.

Jösses så trött jag var igår. Planerna ändrades på kvällen sådär och C va tvungen att åka. Hann nog inte lägga huvudet på kudden innan jag somna. Och som jag sovit sen.. Skönaste natten på länge faktiskt. För att sova ensam då. Och det är ju aldrig kul. Vakna i tid också tack vare min lille vän som ringde och ville ha kaffe, och efter henne kom kusin Lena på oväntat besök. Sist hon va här va på min 25 års dag och det är ett tag sen. Vart ytterligare lite kaffe och tjejsnack. Mycket trevligt :)

Just nu är det inte lika roligt. Försöker komma på någon god men enkel maträtt. Har lovat C att jag ska överraska han med mat ikväll. Vore ju synd om det blir makaroner och korv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0