Morgon och kvällsmys.

Vilken jäkla tjej jag är. Helt klart underbar. Och tycker inte C det, är det nå fel på han ;) stackarn kom hem med alla möjliga skador efter fotbollsmatchen. Såg en bitter liten stackare trava över parkeringen. Som tur va så var jag på mysehumör så hade tänt ljus och parkerat mig i soffan framför DHW. C fick lite benmassage för att inte tala om fotmassage. Inte bara en fot, utan båda. Jag är snäll jag :) kan när jag vill..

Annars har det inte hänt mycket idag eftersom jag bara fick en timmas sömn inatt. Morgonfika med Madde och barnen och sen en tur ut på landet med mor min. På hemvägen styrde vi in på Hälla och jag kom hem några klädesplagg och nagellack rikare.

Nu ska Det mysas lite mer innan jag slocknar. C, melon och arga snickarn!
Lovely!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0