Sömntuta.

Äntligen. Skönt att vakna upp utan huvudvärk idag. Igår hade jag och C lite mys framför tven med god mat, som C självklart lagade, och fotboll. Sverige-Island. Sverige vann med 3-1 och inombords jublade jag som satan. Nånstans efter matchen måste jag ha somnat till. Två gånger dessutom. C puttade på mig och påstod att jag snarka. Va är det för påhitt? ;)
Men det är fullt fårståligt då jag hade en sju jäkla huvudvärk som inte ville ge sig och förstörde min kväll. Min myskväll med C som inte vart så långvarig.

Dock måste han ha somnat sent, sömntutan sover fortfarande och hur mycket jag kliver i och ur sängen, vänder på mig hit å dit så vaknar han inte. Jag kommer nog på något... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0