This means war.

Jag vill ha dig baby.
Nynnar som vanligt på Ugglas "Jag vill ha dig baby"-låt och blir glad av den, även om jag hör mig själv sjunga!
Gräsligt, men ändå blir jag glad.
Är i full gång med att planera min film och middags dejt imorgon. Karln ska få visa vad han går för i köket här hemma. Det enda jag själv har gett som förslag är nätmelon i salladen. Och det gick han med på. Resten har jag överlåtit till han. Både film och matval. Filmvalet verkade va enkelt för han, This means war.
Kvällens meny blev Kött och sallad. Vill han redan få mig att gå ner i vikt? ;) Får se vad jag kan komma på till efterrätt. Men det får han inte veta om. Lite hemlig får man vara..

Dags att släcka dom gröna då, om jag ska va ett bra sällskap imorrn. Hjälpa mamma till återbruket ska också hinnas med, och handla.. och shoppa lite. Jo men jag gillar att stressa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0