Vem är C?

Goddagens!
Inte lika vacket väder idag. Mulet, och nyss börja det regna. Va förbi vännen på lite "morgonkaffe" tidigare idag. Mysigt och trevligt. Senare bär det iväg till hennes barns dagis, för en sommarfest. Vädret slår ju aldrig fel. Klart det ska va molningt och regningt på en sommarfest. Men det ska bli riktigt mysigt med fika, sång och massa barn.

Till något helt annat då. Vem är C?
Fick en inte allt för trevlig kommentar inatt om mig och C. Att jag skulle vara otrogen. Men mot vem undrar jag jag då? Denne person, som självklart va anonym verkar inte alls känna mig. Eftersom jag vart singel i över 2 år, nästan 3. Så vem jag har vart otrogen mot vet jag då verkligen inte.

C heter igentligen Christoffer och vi har nästan precis träffats. Allt har gått perfekt redan från dag ett och vi sover ofta med varandra. Vi träffades på en sida på internet faktiskt. Vi bestämde att vi skulle ses, och det blev ett första möte här hemma hos mig, med mat och film. Karln är en hejjare på att marinera kött ;)
Det blev väldigt sent, så han blev kvar här över natten och åkte hem kvällen där på då jag och en kär vän hade bestämt oss för en kväll ute. Sen dess har det bara flytit på..
Vi har en rätt rå humor båda två, vilket är så fruktansvärt skönt. Vi kör på precis som vi är utan krussiduller!

När han inte är här känner jag en stor saknad, och inatt när jag sov utan han så har natten vart ett rent helvete. Hann inte sova länge innan jag vaknar upp ur en hemsk dröm. Trodde hjärtat skulle hoppa ur bröstet på mig, så hårt slog det.. Vände på mig för att försöka somna om, men det tog sin lilla tid hur trött jag än kände mig. Pniken satt i ett bra tag.
Imorse vaknade jag av en annan dröm, fast en lite hemskare dröm. Hade gått förbi mormors hus och såg att det var helt nersläckt. Och vid den tiden skulle hon va vaken tydligen och alla lampor skulle va tända. Sprang upp till huset i ren panik och skrek, men hon levde och vi kramades massor medans tårarna rann ner över hela mitt ansikte.

Vad betyder det egentligen? Min mormor lever inte och det va väldigt många år sen som hon gick bort.
Snacka om att jag hade panik imorse när jag vakna.


Jag som liten med min älskade mormor ♥


Mormor och morfar ♥


Mormor ♥


Nu vet ni iaf vem C är. Nu behöver det inte bli nå krångel om att jag egentligen är upptagen, vilket jag inte är. Än!
Både jag och C är singlar än sålänge. Just nu skapar vi bara en grund som vi kan bygga vidare på.

Det är nu dags för att ta hand om disken och hinna dammsuga lite innan sommafesten lite senare i eftermiddag.
Har skjutit upp det alldeles för länge nu..

Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt att få sånna kommentarer,

men det är väl så när folk tror att dom kan mer om ens liv än vad man själv kan..



Bara stå på dig :D

2012-05-28 @ 16:24:08
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0