Kan den slå så hårt.

Tidigare ikväll pratade jag men en av mina vänner som är i Florida redan, jag fick lite vägledning om hur jag gör, vilka papper som ska fyllas i, hur jag gör, och vart jag går när jag kommer till New York för att byta plan osv. Men jag är så nervös att jag har glömt bort allt. Jag är så nervös att jag inte riktigt somnat än, fast jag borde eftersom jag ska upp med J och J till skola och dagis imorrn.

Jag borde alltså sova nu om jag ska orka med morgondagen som består av massa måsten och en "klämma-in-fika" med en vän. Jag har en känsla av att jag kommer dö av stess innan jag ens kommit till Arlanda. Om inte annat kan väl nån vänlig själ drämma till ett bollträ i bakhuvudet på mig? Så jag får sova lite menar ja..

Dagen har iaf vart lugn.. Plockat med räkningar, viktiga papper och lite lekparkshäng, en perfekt dag igentligen!
Har även fått en fin täckning av äldsta J. Han ritade av mig i ett flygplan så jag kan tänka på han när jag åker.

När nervositeten slog till ordnade jag lite glass att blanda med oboy och lite snöströssel som topping..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0