Lugn och ro tack.

Phu..
Äntligen börjar det ta fart. Känns som att hela mitt liv kretsar kring stress just nu. Dagen starta med luckmålning hos mamma, träff med kusiner och nu tvättar jag. Som sagt, det börjar ta fart nu. Imorrn åker jag till syster och sover kvar med barnen, på onsdag ska det växlas in lite pengar, packa det mesta in för Florida resan och även för skåneresan. På torsdag förmiddag går tåget mot skåne, helgen där kan jag inte göra så mycket annat än att njuta av trevligt sällskap, åter hem på söndag och är hemma runt kvällningen där, packa det sista och på måndagen bär det av till Arlanda för att ta mig vidare till Florida och New York. Man kan säga att jag har att göra!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll.Så det blir en skåne tripp,,,vilken stad ska du till? bor i malmö :) har nog inte riktigt förstått det är du mamma eller är det din systers barn eller? kram

2012-11-20 @ 20:25:50
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll.Då får jag säga hoppas att du får det trevligt i skåne med vännerna..och en trevlig resa till usa :) kram

2012-11-21 @ 17:24:15
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0