Mondaysoup.

Är det inte det ena så är det något annat..
Så känns det nu iaf.. Har åkt på ryggskott och det tar död på mig känns det som. Nu mot kvällen känns det iofs bättre och det gjorde det igår med, innan jag ramlade ut ur badkaret. Vem får för sig att duscha samma dag som ryggskottet kom? Men men, det gick fint iaf. Idag har jag till och med handlat på Maxi. Allt gick bra. Kruxet var att komma ur bilen, men J drog ut mig medans jag stödde upp med armarna.
Handikapsparkeringen brevid hade varit något.
 
Kvällen här hemma avslutas lugnt med en kantarellsoppa och lite melon till efterrätt. Melon, min gravidcravings, minus gravid då. Jag har cravings iaf.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0