Nervigast i stan.

God eftermiddag!

Det gick rätt så bra att somna igår kväll efter mitt scenario i huvudet om hur jag blir intagen på ett rum på flygplatsen i New York. Korsförhör hit och dit, och efter att jag kommit ut från det trånga rummet inser jag att ja missat planet som skulle ta mig till USA. Lyckades iaf somna utan mardrömmar. Kan inte säga att jag är mindre nervig idag. Men nu är iaf mitt besökstillstånd ordnat.

Kan inte tro att det här är sant förens jag befinner mig på flygplatsen i typ Orlando eller så. Eller när jag ligger på Madeira beach och solar. Då kan det ha smällt in, att jag faktiskt är där.

Lite mat till den här nerviga bruden står på schemat. Inget för fett, måste tänka på vad jag stoppar i mig nu när jag ska vistas på stranden. Tonfisk, keso och rödlök i en röra får det bli med en hård macka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0