PROBLEEEM.

Dra mig baklänges va nervös jag är. Imorgon åker jag till syster som ska kära mig hela vägen till Arlanda. Det är inte så många timmar kvar tills jag sitter på planet som tar mig på semester. Idag borde jag packa klart eftersom jag har en del att stå i imorrn.. Men tanken blir att gör ALLT imorrn. Dör jag inte av nervositet så dör jag av stress. Men jag tror jag hinner med allt imorrn.

Jag förstår inte hur jag fungerar ibland. När jag har noll ork en dag så tror min hjärna att den har dubbelt påfyllda energipåsar dagen efter. Men jag lever på förra året.. Då packade jag och växlade in pengar samma dag som jag åkte till Turkiet. Som tur va åkte vi från flygplatsen här i Västerås. Men helt problem fritt va det inte.

Den dagen va min mamma väldigt elak mot mig. När det va dags för passkontroll stod vi i en varsin lucka, jag och min vän T. Inne i lilla båset säger damen:

-Det blir problem det här..
(Varav jag vrålar PROBLEEEEEM väldigt högt så att hela salen vände sig om efter mig.)
Med ett litet fniss säger hon:
-Jag bara skoja, det va din mamma som bad mig skoja lite med dig ;)

Snacka om att jag fick panik. Mamma min fick ett argt samtal och även om det hela va på skoj kunde jag inte riktigt slappna av och släppa det där.

Nej, dags att sova så man får några timmars sömn iaf, så att jag kommer upp och kan fixa typ.. ALLT!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0