Sleeping Beauty.

Morsning korsning..
Måste ha vart rejält trött igår. Efter att jag hade lämnat the kiddoz på skola/dagis så åkte jag raka vägen hem till min vän J. Vi skickade iväg hennes sambo till jobbet, satt och pratade i några minuter, och vips så sov jag. I två timmar nästan. Kände mig inte allt för social kan man väl säga. Sen låg vi bara i soffan och kolla tv. Inga större ansträngningar direkt. Gustafsson 3tr va det som gällde och helsike va jag skratta.

Kom iaf hem runt 17 och sov som en stock runt 18 igen. Dom senaste nätterna har gett mig lite med sömn gissar ja på. Eftersom jag vaknade upp 05.27 imorse helt utvilad. Dock så har jag en vag huvudvärk. Så en morgonpromenix med frisk luft skulle inte sitta fel.


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Tråkigt att det inte blir av nu i helgen och hoppas att magen blir bättre inför resan..krya på dig.kram

2012-11-23 @ 09:43:50
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll..skönt att du mår bättre..Ha en nu en trevlig resa..kram

2012-11-25 @ 19:52:49
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0